Formiddagen startede med øvelser, der satte fokus på godt kollegaskab og styrkelse af kulturen i Online-gruppen. Dernæst fulgte oplæg om tilrettelæggelse af studietid – online kontra i den fysiske skole - samt oplæg om nye tilbud og en nytænkning af AGU Online, hvor eventuelle nye tilbud var i fokus.
Eftermiddagen bød på drøftelser om stamlæreropgaver, hvor de i grupper fik til opgave at formulere deres vigtigste funktioner og ansvar. Senere arbejdede grupperne med struktur og niveauinddelt undervisning, hvor lærere og vejledere samarbejdede om at tilpasse både undervisning og elevrettede processer til AGU Online.
Dagen bød også på dialog om prøver og portfolio-opgaver med fokus på, hvordan man bedst forbereder eleverne til prøver, og inden afslutningen blev erfaringer med forløbssamtaler delt, og kalenderen for det kommende skoleår blev præsenteret.
Tak for en lang, lærerig og engageret dag, fyldt med videndeling, samarbejde og konkrete skridt mod en endnu stærkere AGU Online-praksis.